RAKYAT PERLU DIDIDIK TENTANG PERI PENTINGNYA PERLEMBAGAAN NEGARA DI PERTAHANKAN

RAKYAT PERLU DIDIDIK TENTANG PERI PENTINGNYA PERLEMBAGAAN NEGARA DI PERTAHANKAN DAN PENGISTIHARAN DARURAT HARUS DIBENTANG DI DEWAN RAKYAT SERTA DEWAN NEGARA - LOKMAN ADAM

https://fb.watch/3aJpFkB5Nt/


KEPADA YANG TAK FAHAM BAHAWA MUHIYIDDIN TIDAK BOLEH SESUKA HATI MENGISTIHAR DARURAT DAN MENGECAP MEREKA YANG MENENTANGNYA SEBAGAI PENDERHAKA, SILA TONTON VIDEO INI SUPAYA FAHAM BAHAWA PENGISTIHARAN DARURAT PERLU DIBENTANG DI DEWAN RAKYAT DAN DEWAN NEGARA

https://fb.watch/3aJQF_vVgq/


KEPADA YANG CARI HERBA TINGKATKAN IMMUNE SYSTEM


Terima kasih atas minat Tuan/Puan. Maaf lambat menjawab kerana terlalu banyak whatapp dan call masuk. Kita ada 3 jenis produk :


1) Madu Sumac (Habbatussauda).  Makan satu sudu besar setiap hari untuk meningkatkan immune system kita. Sebotol RM 50, 2 Botol 90 dan 3 botol RM120. Kos pos dalam RM 10-15.


2) Formula Cegah Covid DSP Sulaiha. Produk Pencegahan ini satu set RM 60. Ada 4 botol saiz pati ayam brand. Campurkan bersama setengah gelas air panas dan sebotol herba pencegahan tersebut. Hanya minum seminggu sebotol  selama 4 minggu untuk menguatkan immune system badan selama 3 bulan.


3) Set Pemulihan DSP Sulaiha. Produk Merangsang  Pemulihan ini 1 set RM130.  Kita akan bagi 24 botol, 12 dalam bentuk soup seperti parti ayam brand dan lagi 12 berwarna pink jernih dalam botol yang sama. Prosedur pemakanan sama. Masukkan sebotol yang 0ink jernih bersama setengah gelas air suam dulu dan kemudian masukkan yang sup bersama setengah gelas air suam. Minum 2 botol pagi dan 2 botol petang selama 6 hari berturut-turut.  


Kepada yang mahukan produk ini boleh datang sendiri ke Jom Sate KL PWTC, No 16 Jalan 3/64A, Off Jalan Ipoh, Kuala Lumpur. (Tepi Sungai sebelah Bistari Condominium, Berhampiran Sunway Putra Mall dan Pan Pacific Hotel),


Kepada yang mahu produk dipost, kami hanya post produk madu kerana bimbang produk akan rosak sebab ia perlu disimpan dalam peti ais.  Walau bagaimanapun, khidmat lalamove boleh digunakan untuk mengambil produk kami. Bayaran secara tunai, online bank in atau kredit card.


Dato' Lokman Adam

011 62215253

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1333964496951245&id=768993166781717&sfnsn=mo