AKHIRNYA TERBONGKAR SUDAH PERANCANGAN MAHATHIR MAHU MENELAN UMNO?

AKHIRNYA TERBONGKAR SUDAH PERANCANGAN MAHATHIR MAHU MENELAN UMNO MENGGUNAKAN MUHIYIDDIN, MAHATHIR DAN SHAFIE BAKAL MENYATU DENGAN PN UNTUK PASTIKAN BAJET 2021 DILULUSKAN

SEKALI LAGI FACEBOOK LOKMAN ADAM DINYAHAKTIF : KEBEBASAN MEDIA ZAMAN PH 2.0 SAMA HAPRAK SEPERTI ZAMAN PH
Oleh : Lokman Adam

Pada 11 Jun 2019, akaun facebook saya "Lokman Noor bin Adam" telah dinyah aktif "disable" selepas saya membuat live berhubung Video Seks Luar Tabii melibatkan Azmin Ali dan Haziq dihadapan Ibu Pejabat SPRM, Putrajaya. Pada hari yang sama akaun Instagram saya juga telah dinyahaktif.  Keesokan harinya, akaun youtube saya pula telah dinyahaktifkan.  Begitulah hebatnya pengaruh Azmin Ali di dalam Facebook, Instagram dan Youtube.

Bagi sesetengah manusia, apalah susah sangat kalau FB, Instagram dan youtube ditutup, buat sajalah yang baru.  Cakap memang mudah, tetapi hanya pemilik akaun faham betapa sukarnya untuk kita meramaikan FB baru kita.  Segala rekod pergerakan kita selama bertahun-tahun lamanya lenyap sekelip mata hanya untuk menutup skandal seks luar tabii Azmin.

Sehari dua ini, live FB saya di page Lokman Noor Adam banyak fokus mendedahkan tentang hubungan Zeti Aktar Aziz dengan Low Teak Jho (Jho Low) dalam menganiaya Dato' Sri Najib Razak. Hari ini sekali lagi Facebook saya menjadi mangsa.  FB Lokman Adam yang merupakan admin kepada Page Lokman Noor Adam dan Page Lokman Adam pula telah dinyahaktif.  Ini bermakna saya todak boleh post apa-apa di page saya ini.

Persoalannya, jika apa yang didedahkan itu tidak benar, jadilah anak jantan dan dakwa atau saman malu saya di Mahkamah.  Janganlah jadi bacul dengan menggunakan pengaruh kamu untuk menutup akaun musuh politik kamu seperti ini.  Jika inilah cara kebebasan media yang dilaungkan oleh Kerajaan Muhiyiddin-Azmin menutup mulut rakyat yang mengkritik mereka, percayalah kerajaan ini akan diturunkan dalam keadaan yang jauh lebih hina dari kerajaan Mahathir.

Dato' Lokman Noor bin Adam
Presiden
Laskar Siber Malaysia
16hb November 2020

Mulai Hari Ini Saya akan Guna FB Backup :

FB Backup : Lokman Noor Adam
Page : Lokman Noor Adam
          : Lokman Adam

Laporan Polis terhadap Bekas Gabenor Bank Negara, Tan Sri Zeti Akhtar Aziz telahpun dibuat berhubung penglibatan beliau menjayakan rancangan Mahathir menjatuhkan Dato Sri Najib Razak sebagai Perdana Menteri dengan memberikan nasihat yang akhirnya mengakibatkan Dato Sri Najib dihujani dengan pelbagai tuduhan di Mahkamah kerana nasihat dan kelulusan yang beliau berikan untuk dana dari Kementerian Kewangan serta kerabat diraja Arab Saudi dibawa masuk.  PERSOALANNYA, ANDA RASA KERAJAAN MUHIYIDDIN AKAN DAKWA KE ZETI YANG MEMBANTU MUHIYIDDIN MENJATUHKAN DATO SRI NAJIB?