KARTEL MAHATHIR-AZMIN MENYERANG BALAS

Oleh : Lokman Adam

Dua insiden mengecewakan Kartel Mahathir - Azmin dalam masa sebulan ini.  Pertama, mereka kecewa kerana usaha mereka meletakkan Azmin sebagai calon Perdana Menteri menggantikan Mahathir gagal, akibat munculnya video seks luar tabii 11 Jun lepas.

Manakala kekecewaan kedua adalah apabila YB Datuk Seri Ahmad Zahid Hamidi kembali menjalankan tugas Presiden pada 30hb Jun lalu.  Gagallah usaha pihak tertentu untuk menjayakan Kerajaan Perpaduan Ummah bersama Mahathir tanpa Dato' Sri Najib dan Datuk Seri Zahid.

Hari ini nampaknya Kartel Mahathir-Azmin yang semakin terdesak kerana menyedari akan kehilangan kuasa tidak lama lagi, melakukan serangan balas terhadap Presiden UMNO, Datuk Seri Zahid. Satu akuan bersumpah palsu telah dikeluarkan kononnya Datuk Seri Zahid menyatakan sokongan kepada Datuk Seri Anwar Ibrahim sebagai Perdana Menteri Ke 8.

Jentera Barisan Nasional harus bersiap sedia untuk menghadapi lebih banyak lagi serangan yang akan bertali-arus sehinggalah parlimen dibubarkan tidak lama lagi.  Apa yang pasti, Presiden UMNO telah menegaskan bahawa UMNO tidak akan memberikan Nyawa kepada Tun Mahathir dengan membubarkan UMNO atau menjalinkan kerjasama dengan mana-mana parti dalam Pakatan Harapan.  Bila rakyat sudah hilang harapan dengan Pakatan, jangan sampai ada pula dikalangan kita memberikan harapan baru kepada mereka.  Jangan khianati rakyat!

Dato' Lokman Adam
Ahli Majlis Tertinggi UMNO

Merujuk surat akuan sumpah menyokong YB Dato Seri Anwar Ibrahim yang sedang tersebar luas ketika ini dengan tegas saya menafikannya. Saya tidak menandatangani surat berkenaan. Ini merupakan fitnah jahat yang dilakukan oleh mereka yang  terdesak dan tidak bertanggungjawab bagi merosakkan diri saya selaku Presiden UMNO. Saya ingin nyatakan semua keputusan besar dan pendirian UMNO akan dibuat secara berpasukan. Bukan oleh saya secara individu.

DATO SERI DR AHMAD ZAHID HAMIDI
PRESIDEN UMNO


VIDEO PILIHAN 07/07/2019

*MAJLIS PERASMIAN MESYUARAT PERWAKILAN UMNO BAHAGIAN TAMBUN OLEH DATO SERI AHMAD ZAHID HAMIDI*

*UCAPAN BOSSKU DI PANTAI MERCHONG, PEKAN*

*UCAPAN LOKMAN ADAM YANG MENGEGARKAN SOGO*

Mahu tahu apa yang anda boleh lakukan untuk menumbangkan kerajaan zalim dan menaikkan Gandingan BN dan PAS? Dapatkan koleksi video dan maklumat dari Sekretariat Suara Rakyat di https://t.me/lokmanadam atau https://www.youtube.com/channel/UCqOqJwt3yBNQ5pNJVONIN0Q  

Bantu kami sebarkan bahan kami untuk tingkat kesedaran rakyat.  Ingat PRU15 akan diadakan bila Mahathir tidak boleh menyekat kemaraan Anwar. Pastikan kita bersedia!

‎‎السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ
Dan Salam 1 Malaysia

SEKRETARIAT SUARA RAKYAT UMNO 
07/07/2019

*TIADA 'BOSSKU' JIKA PH TUNAI JANJI - NAJIB*

*MENTERI KEWAYANGAN MENGAKU HUTANG NEGARA TELAH NAIK - NAJIB*

*KERJASAMA UMNO-PAS ADA KEKUATAN LUAR BIASA - NAJIB*

*SYARIKAT KONSESI YANG UNTUNG - NAJIB*

*TUDUHAN RASUAH CUBAAN 'BUNUH' ZAHID HAMIDI*

*UMNO TOLAK KERJASAMA DENGAN PARTI KETEPIKAN HAK ISLAM, MELAYU - ZAHID*

*'SAYA TIDAK AKAN SESEKALI BERUNDUR' - ZAHID*

*HAK SAYA SEBAGAI PRESIDEN UMNO' - ZAHID*

*KEKUATAN UMNO-PAS GERUNKAN PH, BERSATU - ISMAIL*

*PIAGAM SENTUH KONGSI KUASA, BAHAGI KERUSI - TAKIYUDDIN*

*NASARUDDIN DILANTIK SETIAUSAHA UMNO SELANGOR*

*UMNO BOLEH CONTOHI SEMANGAT, GERAK KERJA PAS - NORAINI*

*PAS TERENGGANU TOLAK PELAWAAN TUN M - SATIFUL*

*PENYATUAN UMNO-PAS: AGENDA PERKUKUH SEMANGAT, SOKONGAN MELAYU - AMINUDDIN*

*'SAYA DIHUKUM KERANA GESA SPRM SIASAT AZMIN - HAZIQ*

*HAD UMUR BELIA: LANGKAH KERAJAAN TIDAK WAJAR - NASIM*

*KENA ADA RANCANGAN ALA THE JIMMY DORE SHOW UNTUK 'AJAR' A KADIR JASIN - KADER*


JIKA ANDA MASIH SAYANGKAN PERJUANGAN AGAMA, BANGSA DAN TANAHAIR, JOM SERTAI SEKRETARIAT SUARA RAKYAT.  BANTU KAMI MENGIKUT KEPAKARAN DAN KEMAMPUAN ANDA

Untuk makluman lanjut :
Telefon No : 0123320000

Facebook : Lokman Noor Bin Adam
Instagram dan Twitter : lokmanadam

Mohon bantuan teman-teman untuk meminta penyokong kita yang lain untuk download Telegram dan tekan join di link dibawah untuk mendapat maklumat terkini. Saya sukar penyebaran maklumat melalui whatapps group kerana whatapps hanya menghadkan 5 groups sekali penghantaran :

Perhatian :  Untuk makluman anda, kami tidak pernah gagal menghantar maklumat setiap hari, maka  jika mesej kami terhenti lebih 24 jam, sila copy link diatas, delete telegram dan install semula. Kemudian click join di channel kami semula.