#ZahidHamidiTweet | PEMANTAU KINI 10/10/2018


PUTRAJAYA, 30 Muharram 1440H, Rabu - Bekas Timbalan Perdana Menteri, telah disoal siasat oleh pihak Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) sehingga  jam 4.50 petang.

Perkara ini dimaklumkan Ahli Majlis Tertinggi UMNO, Datuk Lokman Adam yang ditemui Ismaweb.net di sini, sebentar tadi.

Lokman turut berkata, selain Datuk Seri Dr Ahmad Zahid Hamidi, SPRM turut menyoal siasat anaknya, Datuk Nurul Hidayah Zahid serta adiknya, Datuk Nasaie Termizi.

Selain itu, Lokman turut memaklumkan bahawa besar kemungkinan Zahid dan ahli keluarganya akan didakwa dalam masa terdekat.

Katanya, soalsiasat keatas Zahid dan keluarganya itu dilihat bermotifkan politik, iaitu sebagai tekanan kepada Ahli Parlimen UMNO yang lain agar bersedia menghadapi pendakwaan sekiranya mereka tidak mahu meninggalkan UMNO dan menjadi MP Bebas, sebelum menyertai Parti Pribumi Bersatu Malaysia (Bersatu).  Intimidasi terhadap Pemimpin Nombor 1 UMNO itu juga bagi melemahkan semangat ahli UMNO.

Lokman menegaskan, hal ini dilihat mencabuli prinsip kedaulatan undang-undang, apabila jentera kerajaan seperti SPRM digunakan untuk menekan musuh politik Pakatan Harapan.

"Ini bukan rule of law, sebaliknya law of the jungle.

"Belum setahun memerintah, sudah huru-hara negara ini dibuatnya. Bayangkan, adakah kita masih boleh berasa selamat menunggu sehingga pilihan raya akan datang?," katanya.

‎السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ
Dan Salam 1 Malaysia

PEMANTAU KINI 10/10/2018

MENTERI KEWANGAN SEKADAR PAKAR JUAL ASET - NAJIB RAZAK

NAJIB SINDIR KIT SIANG LAGI

PENJUALAN ASET MAHU TAMPUNG KEHILANGAN HASIL RM40B?

FOKUS RANGKA DASAR BUKAN TERUS CARI KESALAHAN

CUKAI BARU DAN BAJET 2019 BAKAL JADI RESIPI MALAPETAKA KEPADA EKONOMI NEGARA

LAGI PENGUNDI PH MENANGIS KENA BUANG KERJA

WANITA TERPAKSA MERAYU PADA PEMIMPIN UMNO, SELEPAS DIABAIKAN MP PAKATAN

DAH TUNJUK 'GANGSTER' DENGAN ORANG KAMPUNG, YB NORHIZAM KELUARKAN KENYATAAN AKHBAR YANG TAK BETUL

JIKA ANDA MASIH SAYANGKAN PERJUANGAN AGAMA, BANGSA DAN TANAHAIR, JOM SERTAI PEMANTAU MALAYSIA BARU.  BANTU KAMI MENGIKUT KEPAKARAN DAN KEMAMPUAN ANDA

Untuk makluman lanjut :
Telefon No : 0123320000

Facebook : Lokman Noor Bin Adam

Instagram dan Twitter : lokmanadam

Hanya satu saluran arahan akan saya gunakan untuk mengelakkan sabotaj musuh.  Sila download Telegram dan tekan join di link dibawah untuk sertai saluran tersebut kerana semua maklumat dapat saya hantar kepada berpuluh ribu orang serentak berbanding whatapp yang kini hanya menghadkan 20 groups sekali penghantaran :

Perhatian :  Untuk makluman anda, kami tidak pernah gagal menghantar maklumat setiap hari, maka  jika mesej kami terhenti lebih 24 jam, sila copy link diatas, delete telegram dan install semula. Kemudian click join di channel kami semula.